opozniony lot
doplaty do odszkodowan small

Opóźniony lot

Dopłaty do odszkodowań

Jeżeli Twój lot był opóźniony o dwie godziny lub więcej przewoźnik ma zapewnić każdemu pasażerowi darmowy posiłek i napój.  Jeżeli natomiast opóźnienie nastąpiło z winy przewoźnika i wyniosło trzy godziny i więcej – należy Ci się rekompensata finansowa.

Odszkodowanie za opóźniony lot

Uważasz, że powinieneś otrzymać odszkodowanie za opóźniony lot w większej wysokości? Odszkodowanie za zagubiony bagaż lub zniszczony bagaż nie zrekompensowało Ci strat? Nie poddawaj się! Oferujemy skuteczną pomoc w uzyskaniu odszkodowania od przewoźnika lotniczego w kwocie, jaka powinna Ci przysługiwać.

Zaniżone odszkodowanie za opóźniony lot lub zagubiony bagaż

Wybranie się w podróż samolotem może być przyjemnym doświadczeniem, pod warunkiem, że nie spotkają nas komplikacje np. w postaci opóźnienia lotu lub zagubienia bagażu. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, warto być świadomym praw pasażera i obowiązków przewoźnika lotniczego. Odszkodowanie za opóźniony lot czy odszkodowanie za zagubiony bagaż należą do częstych odszkodowań wypłacanych przez przewoźników lotniczych. Niestety, w dużej części odszkodowania te są zaniżane.

Problem zaniżonego odszkodowania od przewoźnika lotniczego obserwowany jest najczęściej w przypadku ubiegania się o:

  • odszkodowanie za opóźniony lot,
  • odszkodowanie za zagubienie bagażu,
  • odszkodowanie za zniszczenie bagażu,
  • odszkodowanie za opóźnienie dostarczenia bagażu,
  • odszkodowanie za odmowę przyjęcia na pokład.

Kwota odszkodowania za opóźniony lot zależna jest od długości trasy przelotu:

  • poniżej 1500 km – 250 Euro odszkodowania,
  • 1500-3500 km oraz loty wewnątrz EU powyżej 3500 km – 400 Euro odszkodowania,
  • powyżej 3500 km – 600 Euro odszkodowania.

Warto także wiedzieć, że w zależności od czasu opóźnienia lotu przewoźnik lotniczy zobowiązany jest do zapewnienia pasażerom określonej rekompensaty:

  • opóźnienie lotu o 2h lub więcej – zapewnienie każdemu pasażerowi darmowego posiłku i napoju,
  • opóźnienie lotu o 3h lub więcej z winy przewoźnika – rekompensata finansowa,
  • przesunięcie lotu na następny dzień – zapewnienie noclegu i wyżywienia oraz transportu pomiędzy lotniskiem a hotelem.

Zaniżone odszkodowanie od przewoźnika lotniczego – co zrobić?

Często po podróży, gdy opadnie poziom nerwów związanych z komplikacjami na lotnisku, pasażerowie zadowalają się wszelkim otrzymanym przez przewoźnika lotniczego odszkodowaniem. Przewoźnicy wykorzystują tą właściwość oraz niewiedzę pasażerów dotyczącą kwot należnego im odszkodowania, wypłacając im zaniżone odszkodowanie za opóźniony lot czy zagubiony bagaż. Często sprawa nie jest warta odwoływania albo sądzenia się z przewoźnikiem. W takiej sytuacji warto skorzystać z pomocy Mura Investment.

Pomoc w uzyskaniu odszkodowania od przewoźnika lotniczego

Zgłaszając się do Mura Investment, już po podpisaniu umowy otrzymacie Państwo pieniądze stanowiące część kwoty, o którą zaniżone zostało odszkodowanie. W naszym interesie jest wówczas wyegzekwowanie należności od przewoźnika lotniczego, ale bez względu na skutek naszych działań, zachowujecie Państwo otrzymane pieniądze dla siebie.

Nie warto rezygnować z walki o to, co nam przysługuje. Skorzystanie z pomocy Mura Investment to najlepszy sposób walki, w którym nie ponosicie Państwo kosztów ani czasu na uzyskanie należnej kwoty odszkodowania.

Skuteczne odwołanie od decyzji ubezpieczyciela tylko z Mura Investment

Krok 1

Wyślij nam odpowiednie dokumenty: kosztorys szkody i decyzję o przyznaniu odszkodowania.

Krok 2

Przeanalizujemy Twój przypadek i przedstawimy ofertę odkupu Twojego odszkodowania.

Krok 3

Ty otrzymasz od ręki pieniądze, my na własny koszt będziemy walczyć z ubezpieczycielem.